نظافت

نظافت جز خدماتی است که در هر منزلی مورد نیاز است. این نیاز در افراد سالمند به دلیل مشکلاتی جسمانی بیشتر دیده می شود. پیدا کردن فرد حرفه ای، دلسوز و قابل اطمینان یکی از دغدغه های افراد است.

برای اطمینان از صدافت و درستکاری کارگران نظافت این موسسه پس از قبولی در مصاحبه استخدامی، مدارک هویتی اعم از کارت شناسایی، شناسنامه، گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر، گواهی عدم سوپیشینه، اجاره نامه و یا سند منزل و تضامین لازم دریافت می شود.

کارگران نظافت موسسه راس تایم هماهنگ شده در محل حاضر می شود و در صورت عدم رضایت شما در یک ساعت اول شروع کار امکان جایگزینی با کارگر دیگر به راحتی امکان پذیر است. بعد از پایان کار از تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته می شود تا نظر شما در در خصوص کیفیت کار نظافتچی جویا شوند و در نهایت با توجه به میزان رضایت شما به نظافتچی امتیازی داده می شود.

آشنایی کامل با اصول نظافت یکی از ویژگی های بارز نیروهای این موسسه می باشد. به عنوان مثال  بین لکه های سخت و قدیمی با هر وسیله پاک کننده ای صحیح نمی باشد و ممکن است باعث آسیب رساندن به تجهیزات و لوازم خانه شود.

کارگران آموزش دیده  این مجموعه علاوه بر داشتن ظاهر آراسته و تمیز، سعی می کنند کار را با بالاترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن تحویل کارفرما دهند. بخشی از وظایفشان شامل جارو کردن و گرد گیری، شستوشوی زمین ، دیوار شویی، شست و شویی ملحفه و پرد ها،  روشویی مبلمان و فرش، شست و شویی راه پله ها و مشاعات و غیره می باشد.

بنا به درخواست شما کارگران نظافت به صورت ساعتی و روزانه در اختیارتان قرار می گیرد.

 

نحوه درخواست این خدمت

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل ارائه توسط موسسه مهرسان نیتا ابتدا با شماره ۰۲۱۸۸۵۶۵۹۴۴ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به شماره 09356478310 واتساپ نمائید.

پس از برقراری تماس با کارشناسان ما، اطلاعات و‌ نیاز دقیق شما دریافت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تلاش ما بر پیشنهاد کاملترین پکیج خدماتی، بالاترین کیفیت و‌ در کوتاه ترین زمان ممکن است. پس تا تایید پیشنهاد کارشناسان، متخصصان به محل موردنظر شما اعزام خواهند شد‌. نهایتاً پس از اتمام خدمت رسانی و کسب رضایت شما، فاکتور فروش صادر خواهد گردید و واریز وجه صورت خواهد گرفت. امکان پرداخت وجه در محل موسسه مهرسان نیتا و یا در منزل از طریق دستگاه های کارت خوان امکانپذیر خواهد بود. هدف ما خدمت رسانی با کیفیت به شماست.

سوالات متداول

با توجه به اینکه هدف اصلی موسسه مهرسان نیتا حفظ سلامت روحی و جسمانی سالمندان عزیز می باشد، پرسنل این مجموعه تمام تلاششان را در جهت رسیدن به این اهداف انجام می دهند. گشت های تفریحی در مناطق کم ریسک و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود. علاوه بر آن ظرفیت افراد شرکت کننده بسیار محدود می باشد.

یکی از مزیت های رقابتی موسسه مهرسان نیتا این است که علاوه برارائه خدمات با کیفیت، زمان انجام خدمت را نیز به حداقل می رساند. سرعت کار در تمام مراحل انجام کار در نظر گرفته شده است. در مرحله اعزام کارشناس بنا به خدمت درخواستی زمان متغیر است لذا نمی توان مدت مشخصی را برای همه خدمات در نظر گرفت.

تارگت مارکت این موسسه سالمندان عزیز می باشد. این شرکت در مرحله تحقیق و توسعه سعی کرده تمام نیازهای سالمندان را شناسایی و خدماتی منطبق با تمام نیازهای آنان ارائه دهد. بدیهی است که بسیاری از نیازها بین تمام گروههای سنی متفاوت، مشابه می باشد. از این روی تمام افراد جامعه می توانند از خدمات این موسسه برخودار شوند.

برآورد هزینه تقریبی خدمات مهرسان نیتا در مرحله اولیه تماس مشتری انجام می پذیرد. پس از اعزام کارشناس و مشخص شدن دقیق هزینه، فاکتور فروش صادر می شود. برای خدماتی که هزینه اجرای آن بالا می باشد یا کارشناس مجبور به تامین قطعات می باشد بخشی از هزینه به صورت پیش پرداخت دریافت و مابقی پس از انجام کامل کار دریافت می شود. مابقی خدمات، پس از اتمام کامل کار و رضایتمندی مشتری هزینه دریافت می شود.

موسسه مهرسان نیتا تنها به مناقع مالکین و ذی نفعان سازمان خود را فکر نمی کند بلکه به تامین نیازهای افراد جامعه ای که در آن فعالیت می کند نیز بسیار اهمیت می دهد. لذا هر ساله بخشی از فعالیت خود را اختصاص به سالمندانی می دهند که استطاعت مالی ندارند و نیاز به برخورداری از خدمات این موسسه دارند. بدین صورت که بخش اعظمی از خدمات این موسسه به صورت رایگان برای این افراد انجام می گردد.

افرادی که در طول ماه حداقل از 3 مورد خدمات شرکت استفاده کنند، 10 درصد از مبلغ پرداختی در کارت عضویت آنها ذخیره می شود. این مبلغ تا 2 ماه قابل اعتبار است و افراد می توانند از هر خدمت دیگری به انتخاب خودشان استفاده کنند و مبلغ ذخیره شده در کارت آنها از سفارش جدید آنها کسر می شود.

Load More

آنچه مشتریان ما می گویند

نظر چهارم


از نظر بنده سرعت اعزام نیرو در مقایسه با موسساتی که قبلا از آنها سرویس دریافت کردم به طور قابل توجهی بالاتر بود. در موسسات قبلی نیاز بود که من حداقل 2 بار تماس بگیرم و علت تاخیر در اعزام نیرو را سوال کنم. با این موسسه نه تنها با این مشکل برخورد نکردم بلکه بعد از انجام خدمت یک خانم تماس گرفتند و از من در رابطه با عملکرد نیروی ارسالی سوال کردند که فکر می کنم جز نقاط قوت این موسسه می باشد.

 

مهرسان نیتا | اولین و کاملترین مرکز تخصصی خدمات سالمند
5
2018-07-31T10:37:33+00:00

از نظر بنده سرعت اعزام نیرو در مقایسه با موسساتی که قبلا از آنها سرویس دریافت کردم به طور قابل توجهی بالاتر بود. در موسسات قبلی نیاز بود که من حداقل 2 بار تماس بگیرم و علت تاخیر در اعزام نیرو را سوال کنم. با این موسسه نه تنها با این مشکل برخورد نکردم بلکه بعد از انجام خدمت یک خانم تماس گرفتند و از من در رابطه با عملکرد نیروی ارسالی سوال کردند که فکر می کنم جز نقاط قوت این موسسه می باشد.

 

نظر سوم


قیمت مناسب خدمات این موسسه برای من اهمیت زیادی داشت. در عین حال که کیفیت و استانداردهای لازم هم به دقت رعایت شده بود. با توجه به اینکه من بازنشسته هستم و درآمد محدودی دارم بحث صرفه جویی در هزینه ها برای من بسیار مهم بود که خوشبختانه خدماتی که من با این موسسه تجربه کردم از قیمت قابل قبولی برخوردار بود.

مهرسان نیتا | اولین و کاملترین مرکز تخصصی خدمات سالمند
5
2018-07-31T10:38:19+00:00

قیمت مناسب خدمات این موسسه برای من اهمیت زیادی داشت. در عین حال که کیفیت و استانداردهای لازم هم به دقت رعایت شده بود. با توجه به اینکه من بازنشسته هستم و درآمد محدودی دارم بحث صرفه جویی در هزینه ها برای من بسیار مهم بود که خوشبختانه خدماتی که من با این موسسه تجربه کردم از قیمت قابل قبولی برخوردار بود.

نظر دوم


من از رفتار خوب و پیگیری منظم پرسنل این موسسه بعد از انجام کار بسیار راضی هستم. بسیاری از شرکت های خدماتی در ایران بعد از انجام کار اگر مشکلی پیش بیاید همکاری لازم را انجام نمی دهند و مشتری را با مشکلات فراوان مواجه می کنند. ولی کارمندان این موسسه در نهایت دلسوزی کار را به بهترین شکل پیگیری کرده و تمام تلاششان را در جهت رضایت مشتریان انجام می دهند

مهرسان نیتا | اولین و کاملترین مرکز تخصصی خدمات سالمند
5
2018-07-31T10:38:58+00:00

من از رفتار خوب و پیگیری منظم پرسنل این موسسه بعد از انجام کار بسیار راضی هستم. بسیاری از شرکت های خدماتی در ایران بعد از انجام کار اگر مشکلی پیش بیاید همکاری لازم را انجام نمی دهند و مشتری را با مشکلات فراوان مواجه می کنند. ولی کارمندان این موسسه در نهایت دلسوزی کار را به بهترین شکل پیگیری کرده و تمام تلاششان را در جهت رضایت مشتریان انجام می دهند

نظر اول


 

یکی از ویژگی های خوب موسسه مهرسان نیتا بررسی دقیق نیاز مخاطب و شرایط موجود و بعد ارائه راه حل می باشد. این موسسه سعی می کند بهترین، کوتاهترین و کم هزینه ترین راه حل را مطرح کند و تمام شرایط را در عین صداقت قبل از انجام کار به مشتری توضیح دهد و وی را در جریان مشکلات احتمالی کار قرار دهد.

مهرسان نیتا | اولین و کاملترین مرکز تخصصی خدمات سالمند
5
2018-07-31T10:39:08+00:00

 

یکی از ویژگی های خوب موسسه مهرسان نیتا بررسی دقیق نیاز مخاطب و شرایط موجود و بعد ارائه راه حل می باشد. این موسسه سعی می کند بهترین، کوتاهترین و کم هزینه ترین راه حل را مطرح کند و تمام شرایط را در عین صداقت قبل از انجام کار به مشتری توضیح دهد و وی را در جریان مشکلات احتمالی کار قرار دهد.

نظر پنجم


من از طریق پیج اینستاگرام با این شرکت آشنا شدم. ابتدای کار یه مقدار نگران بودم چون به سفارش از طریق اینستاگرام خیلی اطمینان نداشتم ولی الان مدت 3 ماهه که از خدمات نظافت و آرایشگری این موسسه استفاده می کنم و خیلی هم راضی هستم.

مهرسان نیتا | اولین و کاملترین مرکز تخصصی خدمات سالمند
4
2020-11-29T13:43:11+00:00

من از طریق پیج اینستاگرام با این شرکت آشنا شدم. ابتدای کار یه مقدار نگران بودم چون به سفارش از طریق اینستاگرام خیلی اطمینان نداشتم ولی الان مدت 3 ماهه که از خدمات نظافت و آرایشگری این موسسه استفاده می کنم و خیلی هم راضی هستم.

4.8
5
مهرسان نیتا | اولین و کاملترین مرکز تخصصی خدمات سالمند